یک کیت تمیز کردن دوچرخه می تواند کار کثیف و وقت گیر را سریعتر کند - در عین حال نتیجه نهایی بهتری نیز خواهد داد.

 

یک دمنوش چربی مناسب از طریق گل و لای و لکه بریده می شود و منجر به ایجاد یک درایو بی نهایت شفاف می شود و یک برس طراحی شده با هدف واقعاً به شما کمک می کند تا در تمام گره ها و لنگه ها که در آن تمایل به جمع آوری وجود دارد وارد شوید.

 

با توجه به اینکه دوچرخه شما در طی یک فصل یا یک سال برای شما چقدر کار می کند ، خوب است که سرمایه گذاری کمی در تجهیزات انجام دهید که طول عمر اجزای اساسی آن را افزایش دهد.

در اینجا به برخی از بهترین کیت های تمیز کردن دوچرخه در بازار می پردازیم.

 

اینها به گونه ای طراحی شده اند که همه چیز را برای شروع کار ارائه می دهند - می توانید با گذشت زمان از آنهایی که با سرعت بیشتری تمام می شوند ، صعود کنید. بسیاری از مارک ها بطری های کنسانتره "بالا به بالا" را می ند تا تاثیر محیطی بسته بندی را کاهش دهند.

 

با هر محصول یک پیوند ‘Buy Now’ یا ‘بهترین معاملات’ وجود دارد. اگر روی این مورد کلیک کنید ، ممکن است هنگام کالا ، مبلغ کمی از خرده دریافت کنیم. این بر مبلغ پرداختی شما تأثیر نمی گذارد.

 

بهترین کیت تمیز کردن دوچرخه

 

Muc Off رهبر بازار است - و به راحتی می توان فهمید که چرا. ما در آخرین بررسی ما این کیت را به ۱۰.۰ اهدا کردیم.

 

همراه با پاک کننده معروف صورتی صورتی Muc Off است که ادعا می کند این مارک مؤثرترین فرمول در خارج از کشور است و قابل تجزیه زیست تخریب پذیر است.

 

همچنین یک بطری از "اسپری دوچرخه" برای محافظت بعد از شستشو در برابر زنگ زدگی و خوردگی دریافت می کنید.

 

این مجموعه شامل چهار برس و اسفنج است ، و جعبه آن یکی از 'هشت' است - بنابراین نسبت واقعی تمیز کننده به تجهیزات کاملاً کم است ، و گرچه اسپری دوچرخه یک شروع است ، شما باید یک زنجیره زنجیره ای ب. به طور جداگانه - اما این مطمئناً شما را برای مراقبت طولانی مدت از دوچرخه تنظیم می کند.

 

بررسی ما را بخوانید

 

هم اکنون با قیمت 24.50 پوند در Halfords اری کنید

 

بهترین کیت تمیز کردن دوچرخه

 

کیت تمیز کردن Weldtite با تمام اصول اولیه مورد نیاز شما برای نگهداری از دوچرخه - یک لیتر تمیز کننده دوچرخه Dirtwash - به علاوه یک برس برس ، به منظور اطمینان از وارد شدن به گره ها و لنگه ها ارائه می شود.

 

برای اطمینان از ماندگاری نتایج ، اسپری روان کننده و یک روان کننده آب و هوا وجود دارد.

 

شما همچنین اسفنجی به دست می آورید ، اگرچه در تجربه ما این نیاز به تعویض نسبتاً منظم دارد (اغلب با حوله چای کمترین دوست شما).

 

بررسی ما را بخوانید

 

هم اکنون با قیمت 23.30 پوند در آمازون ب

 

کیت تمیز کردن Mini Halfords Bikehut

تصویر: https://keyassets.timeincuk.net/inspirewp/live/wp-content/uploads/sites/2/2019/05/732135a.jpeg

 

بهترین کیت تمیز کردن دوچرخه

 

این مجموعه "مینی" است ، اگر شما شروع به کار کرده اید و نمی خواهید خیلی هزینه کنید ، یا شاید در فضای ذخیره سازی کم باشید ، ایده آل است. البته این را هم باید در نظر داشته باشید که محصولات کوچکتر به معنی پر کردن مجدد بیشتر و بسته بندی بیشتر هستند.

 

این مجموعه حاوی 500 میلی لیتر پاک کننده Bikehut ، 250 میلی لیتر Bikehut Degreaser ، 100ml Bikehut All Lube Weather و یک اسفنج است.

 

بررسی محصول نظافت Bikehut ما را بخوانید

 

اکنون با قیمت 10 پوند در Halfords اری کنید

 

کیت اسکراب و گاومیش آب lubes

تصویر: https://keyassets.timeincuk.net/inspirewp/live/wp-content/uploads/sites/2/2019/05/Screen-Shot-2019-08-14-at-17.27.57.png

بهترین کیت تمیز کردن دوچرخه

 

Juice Lubes یک کیت عالی تهیه می کند - و این مجموعه باید تمام نیازهای شما را مرتب کند.

 

مجموعه 37 پوندی حاوی مقادیر اضافی اضافی است که شما در جای دیگر - مانند "لاستیک قاب و محافظ" برای انجام کار دریافت نمی کنید.

 

شما همچنین یک بطری مواد شوینده ، پاک کننده اصلی را تهیه می کنید - که برای ایجاد 10 لیتر محصول ، روغن زنجیره ای و پاک کننده زنجیره ای رقیق می شود تا بتوانید ظروف نقره ای خود را واقعا درخشان کنید.

اکنون آن را در چرخه های راش با 37 پوند ببینید

 

بهترین کیت تمیز کردن دوچرخه

Crankalicious نام تجاری متولد شده از تجربه سازندگان خود در مراقبت از اتومبیل ، و عشق به دوچرخه سواری است. آنها هدف از تولید محصولات مؤثر ، با تأثیرات محدود بر محیط زیست - و بیشتر آنها نیز به نظر می رسند و بوی بسیار خوبی می دهند - که همیشه یک نکته مثبت است.

این مجموعه در 55 پوند می آید - گرچه هزینه ترکیبی آن 67 پوند خارج از بسته نرم افزاری است ، اما هنوز از سطح ورودی یا پایه فاصله زیادی دارد.

شما یک لیتر شستشو اسپری Pineapple Express ، 500 میلی لیتر سطل شستشوی سطحی گل هانی ، 500 میلی لیتر دمنوش لیمونو ولو ، لاستیک فریم مایو Jaune ، پاک کننده زنجیره ای Gumchained Remedy ، چرم Epic Hide و وینیل پاک کننده ، مانند پاک کننده لاستیک Pneu (هر 100 میلی لیتر) دریافت خواهید کرد - به علاوه یک میت ، اسفنج و پارچه خشک کن. اصولاً - همه پایه ها به خوبی و واقعاً پوشیده شده اند.

اکنون با قیمت 55 پوند در آمازون ب

محصولاتی که به دنبال آن هستید

قاب پاک کن

بیشتر مجموعه ها با یک محصول تمیز کننده اصلی همراه هستند - در حالت ایده آل به شکل کنسانتره ، بنابراین می توانید در هر شستشو آب را با آن مخلوط کنید.

 

https://www.cyclingweekly.com/


آموزش دوچرخه سواری دوچرخه ,تمیز ,کننده ,پوند ,bikehut ,زنجیره ,تمیز کردن ,کردن دوچرخه ,میلی لیتر ,وجود دارد ,تمیز کننده ,content uploads sites ,https keyassets timeincuk ,تصویر https keyassets منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

درباره ماشین و موتور ها دلتنگ فرج یار mobesta ازدواج باتاخیر دختران اینجا همه چی هست