سه سال پیش تلویزیون جسارت گای مارتین رکورد جدیدی را برای دوچرخه سواری طولانی ترین بزرگراه بیابانی جهان تعیین کرد. وی در مدت زمان 28 ساعت و 17 دقیقه 340 مایل از کویر تاکلامکان در شمال غربی چین - AKA "صحرای مرگ" را کلیک کرد.

 

جاناتان پارکر در خانه نشسته و در حال تماشای خانه با خود فکر می کرد ، "من می خواهم یک شکاف در این مورد داشته باشم."

 

درست یک ماه زودتر ، پارکر از زمان لندن به پاریس در رکورد جهانی 12 ساعت و 31 دقیقه (از جمله گذرگاه 5 ساعته کشتی) پرواز کرده بود.

 

>>> کارآزمایی های دوچرخه سواری: نحوه شروع کار

 

او گفت: "شکستن این رکورد وسیله ای برای پایان دادن به پول برای دوچرخه سواران مبارز با سرطان بود." او از طریق تلفن از خانه اش در قطر به من می گوید: "و این بار همین بود: من می دانستم که اگر می خواهم زیاد جمع کنم از پول ، من باید کاری بزرگ انجام دهم. "

 

اعطا می شود ، این خیلی بزرگتر از توقف دوچرخه سواری در سراسر کویر در حال تغییر ماسه به اندازه آلمان نیست.

 

چرم سریع شما را چقدر سریعتر می کند؟

 

پارکر 44 ساله است و دارای palmarès سه گانه زمان قابل قبول است: او در مسابقات قهرمانی چند رده سنی پیروز شده و به 10 نفر برتر در مسابقات ملی 50 ‘و 100‘ رسیده است. او قبل از عزیمت به خاورمیانه دو سال پیش ، او مردی بود که در TT های باز در کنت کتک زد. اما سوار شدن به صدها مایل بدون توقف در یک صحرا به او نیاز دارد تا بتواند در اعماق استقامت جدید پیشرفت کند - در حالی که در گرمای شدید قطر تمرین می کند.

 

"من ساعت 3 صبح بیرون می رفتم و در تاریکی سوار می شدم که سعی می کردم سوار شش ساعت شوم. من تا هشت لیتر آب می نوشم اما هنوز دو یا سه کیلو عرق را از دست می دهم. "

 

>>> هیدراتاسیون دوچرخه توضیح داد

 

در بزرگراه کویر چین ، در شرایط خنک تر ، سوخت گیری یک نبرد دوباره پر کننده تر خواهد بود.

 

"من می دانستم که باید 850 کیلو کالری در ساعت را با قدرت هدف خود بسوزانم ، اما فقط قادر هستم 360 کیلو کالری در ساعت را در کربوهیدرات ها بگیرم. این بدان معناست که برای استفاده از ذخایر چربی بدن ، باید کارایی متابولیک خود را بهبود بخشم. "

 

>>> نحوه آموزش با کنتور برق

 

اوایل بهار سال 2019 ، پارکر یک تیم پشتیبانی - دوست شین گویان را به عنوان راننده ، به علاوه دو راهنمای محلی - استخدام کرده بود و او احساس آمادگی می کرد. او می گوید: "یک نشانگر اصلی برای من به جایی رسیده بود که بتوانم 300 وات را با ضربان قلب در حدود 140bpm در دست بگیرم." "مربی من مت بوتریل آن را" جادوی 300 "می نامد - نقطه ای که شما در کنار آن سخت می گویید باور کنید که 300 وات ندارید زیرا این احساس خیلی راحت است."

 

سیصد وات خیلی آسان؟ ما فانی صرفاً ناگزیریم که حرف او را در این باره بگیریم.

 

پارکر به توصیه قهرمان 12 ساعته ملی اندی جکسون ، تصمیم گرفت تا زمان آزمایش استاندارد خود را حفظ کند و از قدرت اصلی استفاده کند تا موقعیت را به طور نامحدود حفظ کند. قدرت هدف گذاری در حدود 250 وات بود ، اما با وجود بسیاری از ناشناخته ها ، تعیین زمان دقیق هدف غیرممکن بود. کافی است بگوییم ، سابقه گای مارتین در معرض خطر جدی قرار گرفت. ساعت 7 صبح به وقت محلی چهارشنبه 24 آوریل ، تلاش شروع شد.

 

پارکر به توصیه قهرمان 12 ساعته ملی اندی جکسون ، تصمیم گرفت تا زمان آزمایش استاندارد خود را حفظ کند و از قدرت اصلی استفاده کند تا موقعیت را به طور نامحدود حفظ کند. قدرت هدف گذاری در حدود 250 وات بود ، اما با وجود بسیاری از ناشناخته ها ، تعیین زمان دقیق هدف غیرممکن بود. کافی است بگوییم ، سابقه گای مارتین در معرض خطر جدی قرار گرفت. ساعت 7 صبح به وقت محلی چهارشنبه 24 آوریل ، تلاش شروع شد.

 

پس از هفت ساعت ، او 264 وات را به طور متوسط ​​25.6 مایل در ساعت پایدار کرده و تقریباً 180 مایل را در بر گرفته است. با این سرعت ، یک رکورد 12 ساعته روی کارتها بود - و هرگونه مفهوم توقف استراحت کنار گذاشته شد.

 

تصویر: https://keyassets.timeincuk.net/inspirewp/live/wp-content/uploads/sites/2/2019/06/DSC_0107-1.jpg

 

 

 

وی گفت: "از نظر من می خواستم ظرف 12 ساعت 300 مایل را بزنم ، که تنها تعداد معدودی از مردم این کار را انجام داده اند. احساس می کنم فوق العاده قوی هستم و می دانستم 200 کیلومتر بعدی با یک بادبزن کاملاً قوی خواهد بود. " "اما اینطور نبود."

 

در کویری در حال تغییر ، یک خطر بسیار آشکار و همیشه وجود دارد.

 

پارکر می گوید: "بادها بسیار قوی بودند ، و من دائماً مجبور شدم ماسه را از دهان خود شسته کنم. ناگهان باد مرا گرفت و مرا به تکه ای از شن در جاده سوق داد. چرخ جلو حفر شد و من جلوی دوچرخه رفتم. از پرونده Strava می بینید ، من 55 کیلومتر در ساعت کار کردم. "

 

این ضربه باعث متلاشی شدن زغال سنگ پارکر ، شکستن زانو در وی و شکستگی دو دنده شد. این تلاش به پایان رسید ، اما یک مأموریت تبعید حماسه تازه آغاز شده بود.

 

ترجمه زبر "Taklamakan" ، از زبان اویغور ، "هنگامی که وارد می شوید ، دیگر هرگز خارج نمی شوید" - و به همین ترتیب برای پارکر احساس شد.

 

"بیرون رفتن جهنم مصیبت بود. 5 ساعت طول کشید تا مسافتی را که در آن دوچرخه سواری کردم ، طی کنم - کلارون شل من با پرش از روی دست و پا زدن . روز بعد ما 700 کیلومتر به فرودگاه سوار شدیم و بخشی از جاده بسته شد ، به این معنی که باید یک فریب دهنده انجام دهیم 15 کیلومتر خارج از جاده

 

اکنون به خانه خود در قطر ، كیكربن های او اندود شده و آویزان شده است ، پاركر زشت اما زشت اما به ماجرای صحرایی خود می پردازد.

 

او می گوید: "من به هیچ وجه پشیمان نیستم." من برای جمع آوری پول برای کودکان مبتلا به سرطان تصمیم گرفتم

 

https://www.cyclingweekly.com/fitness/nutrition/highway-hell-crossing-340-miles-desert-pursuit-record-427986


آموزش دوچرخه سواری ساعت ,پارکر ,دوچرخه ,زمان ,مایل ,قدرت ,دوچرخه سواری ,زمان دقیق ,تعیین زمان ,وجود بسیاری ,قرار گرفت ,زمان آزمایش استاندارد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بورس را از صفر تا صد با ما یاد بگیرید. اف تو موزیک - آهنگ های جدید برای تو خرید فلزیاب تک شاپ 91 تخفیف ویژه Doktorblog دبستان